Information

Åbningstider

Åbningstider
  • mandag 00:00 - 00:00

  • tirsdag 00:00 - 00:00

  • onsdag 00:00 - 00:00

  • torsdag 00:00 - 00:00

  • fredag 00:00 - 00:00

  • lørdag 00:00 - 00:00

  • søndag 00:00 - 00:00

  • Helligdage som ugedage

Helligdage

Udbringningstider

  • mandag 00:00 - 00:00

  • tirsdag 00:00 - 00:00

  • onsdag 00:00 - 00:00

  • torsdag 00:00 - 00:00

  • fredag 00:00 - 00:00

  • lørdag 00:00 - 00:00

  • søndag 00:00 - 00:00

  • Helligdage som ugedage

Udbringningsområder

Om os

Handelsbetingelser

 

Fortrydelsesret

Vi starter i princippet på tilberedningen af dine madvarer i det øjeblik du godkender eller betaler for købet, derfor gælder forbrugeraftalelovens fortrydelsesret på 14 dage ikke. Du kan dog straks ringe til os og høre, om vi kan finde ud af noget.

Reklamation

Husk at kontrollere maden, når du modtager den. Hvis du måtte have reklamationer over maden, skal du indenfor rimelig tid kontakte forretningen, som du har handlet i.

Levering

Du må være forberedt på at pommes fritterne ikke er sprøde og maden ikke brændende varm, hvis du bor langt væk. Hvis vi har meget travlt, der er meget trafik eller dårlige vejrforhold kan der opstå forsinkelser. Vi vil så vidt det er muligt holde dig orienteret.

Betaling
Når du bestiller på vores hjemmeside kan du betale kontant ved levering og afhentning. Hvis vi har online betaling, kan du bruge de korttyper, som du kan se i bunden af vores side. Betalingen kører gennem Quickpays krypterede betalingsgateway, kortgebyr er inkluderet i prisen. Ved udbringning kan du vælge "Terminal" som betalingsmåde, så tager vi en kort-betalingsterminal med ud når vi leverer. Vi gør opmærksom på at du kan blive pålagt en del af betalingsgebyret.

Dine oplysninger

Når du opretter dig som kunde beder vi om: E-mail, navn, adresse og telefonnummer. Dette gør vi bl.a. fordi vi vil kunne kontakte dig, hvis der skulle være nogen problemer i forbindelse med din bestilling - udsolgte varer, forsinkelser og lignende. Du kan give os lov til at sende dig e-mails med nyheder fra forretningerne, som du handler i. For at blive kunde i vores system, skal du bruge en e-mail adresse. Flere personer kan ikke registrere sig på den samme e-mail adresse. Vi kan ikke drages til ansvar, hvis der er fejl i dine brugeroplysninger. Hvis du misbruger vores tillid, vil vi blokere din brugerkonto hos os.
Persondatapolitik

Alle oplysninger du giver til os: E-mail adresse, navn, adresse og telefonnummer vil kun blive brugt til at hjælpe med at gøre bestillingen mere præcis og bliver ikke videregivet til uvedkommende. Du kan til enhver tid slette dine oplysninger hos os. Vi opbevarer oplysningerne om købet i den lovpligtige periode.

 

 

 

FAQ

SMS besked

Vi har opdateret hjemmesiden, så du også får en SMS bekræftelse, når du sender en ordre. Det sker kun når du har et mobilnummer på din profil.

Online betaling

Hvis du har valgt online betaling, er kommet til betalingsvinduet og af en eller anden grund fortryder, så benyt knappen ”Ryd Ordre”, som kommer frem efter uafsluttet online betaling - og start forfra med din bestilling.

Crome browser?

Vi har opdateret hjemmesiden, så hvis Crome driller, så ryd cachelagrede billeder og filer i avancerede indstillinger/beskyttelse af personlige oplysninger.

Hvorfor er mit postnummer ugyldigt?

Når du udfylder din profil fra Smartphones og Tablets, skal du KUN udfylde postnummer og IKKE bynavn.

Hvad betyder ”Vis kun dem med”?

Ved at bruge denne funktion kan du sortere i produkterne, så der kun bliver vist de produkter, som indeholder dit valg.

Hvordan vælger jeg et tilbud?

Du finder det tilbud, du ønsker at benytte dig af. Lægger det i kurven og du vil trin for trin blive bedt om at vælge blandt de produkter, som indgår i tilbuddet.                                    

Hvordan ændrer jeg i et tilbud?

Du kan kun ændre på varene, før du putter dem i kurven. Hvis du fortryder nogle valg, så slet tilbuddet fra kurven og start forfra.

Hvordan minusser jeg ting fra produkterne?

Du skal bare fjerne checkmærket i firkanten lige foran det tilbehør, du vil fravælge.

Koster det ekstra at vælge fra dropdown-listerne på et produkt?

Nej, valg fra dropdown-listerne er med i prisen, det koster kun ekstra, når du vælger ekstra tilbehør med den orange knap.

Hvordan kommer jeg videre, når jeg har lagt varer i indkøbskurven?

1: Log ind eller opret dig som bruger og log ind

2: Vælg om du vil hente eller om vi skal bringe

3: Vælg tidspunkt

4: Vælg betalingsmetode

5: Tryk på ”Gå til bestilling”

6: V I G T I G T - HUSK at acceptere handelsbetingelserne

7: Tryk på ”Godkend ordre”

8: Du har nu bestilt mad, og et popup vindue fortæller at vi har sendt en mail med ordredetaljerne

Hvorfor kan jeg ikke vælge tidspunkt?

Hvis du ikke kan vælge tidspunkt for din bestilling, kan der være flere muligheder:

1: Du har kommet varer i kurven, som kun gælder i en bestemt periode af dagen.

2: Du er så tæt på lukketid, at ordren ikke kan nå at blive ekspederet. Prøv eventuelt at bestille afhentning, det kan du gøre tættere på lukketid.

Hvorfor kan jeg kun vælge kontant som betalingsmåde ved afhentning?

Kontant ved afhentning betyder at du betaler i forretningen enten med kontanter, check eller kort.

Hvem henvender jeg mig til, hvis min mad ikke kommer til tiden?

Du ringer til os og opgiver dit ordrenummer, så giver vi dig besked.

Kan jeg bestille ekstra tilbehør ved at udfylde kommentarfeltet på min bruger side?

Nej, før du putter maden i kurven kan du både tilføje og fjerne ingredienser.

Hvordan ændrer jeg teksten i kommentarfeltet på min bruger side?

Log ind, tryk på ”RET I DIN INFO”, skriv dine bemærkninger og tryk på ”GEM”

Hvordan ændrer jeg mit password?

Log ind, tryk på ”RET I DIN INFO”, tryk på ”skift password”, udfyld og tryk på ”GEM”

Behøver jeg at logge ud, når jeg er færdig med at handle?

Nej, du logger automatisk ud, når du lukker vinduet.

Er det rigtigt at jeg kun kan bestille mad når forretningen er online?

Ja, så er du sikker på at vi er på arbejde.

 

 

 


Her bor vi
Se kontrolrapport